onsdag 23 februari 2011

Det blir en sommar i år igen...

Inte för att det känns som det just nu kanske, men är det som det brukar så kommer sommaren i år igen. Dock är detta ett faktum : det är så kallt ute idag så jag till och med frös om tandköttet när jag va ut! Jönköping ligger i änden av Vättern, denna ljuvliga sjö! MEN när termometer siffrorna börjar knata neråt då är helt plötsligt denna sjö inte så ljuvlig längre. Trots att det frusit på från Visingsö så finns det ändå öppet vatten någonstans i sjön och detta gör att det blir oerhört rått i stan. Idag är det -8C°...inte så farlig för någon som är van -25C°. Men jag tar hellre -25C° i Dalarna än -8C° i Jönköping.... Det är så galet kallt, jag har typ tio lager med kläder på mig och ända så biter det tag i ben och märg! MEn, sommaren kommer...bara denna köldknäpp släpper så kommer våren att storma in!
OCH, var vill jag då komma....jo, till Danmark!

I sommar ska vi fira att svärmor fyllt 60 i Danmark. Svägerskor, svågrar, svärföräldrar, barnbarn och hela köret! Till detta kommer krävas bikinis i drivor (och en solbränna)
Denna sommar ser jag fram emot att glida runt i bikini, ligga och lata mig på stranden och steka!
Förra året var jag 30 kg större, och året innan det var jag allmänt mosig av barnafödande och vidrig mjölkstockning (heja mjölersättning!!!!) Men detta året ska jag njuta! Det enda negativa är att hur jag än gör kommer jag bli tagen för ett lik ihop med övriga familjemedlemmar. Den enda jag slår är Herman, och han gills inte. John är Africaman (men mer svennebanan än mig!), och Maja fick sig en släng av en perfekt gyllenbrun färg....kul för henne! Det är dom gånger när folk frågar mig om hon är adopterad som jag funderar starkt på att köpa mig ett solarie ;)
Hur som helst...här kommer ett gäng snygga bikinis (för er som är intresserade....ni andra kan surfa vidare på fejjan)


Jag väljer att tänka bort modellen......



Visit hm.com



Visit hm.com



Akti Bikini Top SEK 398, Panos Emporio - NELLY.COM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar