torsdag 17 februari 2011

I ren demonstration mot kyla och snö köpte jag en vår jacka till fröken M idag. En militärgrön kappa med underbara detaljer från HM. Det bästa av allt är att det är lite Odd Molly feeling över den. Och inte gråter jag för det!
Så, nu väntar jag ivrigt efter takdropp, torra trottoarer och värmande solstrålar. Komsi våren komsikomsi!


Visit hm.com


Till mig själv köpte jag ett paket svarta strumpor och ett par jeans (i en storlek som jag inte kommit i på typ 5 år!) Ja, jag är nöjd och jag hoppas Maja är det samma. Hon verkade nöjd iaf, med tanke på att hon slängde sig stor gråtande på köksgolvet när kappan togs av. Hoppas det inte var glädje tårar....


Visit hm.com









1 kommentar:

  1. Visst är jeansen helt underbara! Jag älskar mina! O jag kom också i den storlek jag ville det trodde jag aldrig m tanke på att d e hm vi snackar om=)

    SvaraRadera