onsdag 16 februari 2011

En cykel i mitt liv tack!

Jönköping är en perfekt cykelstad. Bor man som vi, mitt i smeten så är det nära till allt. 7 minuters promenad till jobbet och 15 minuters promenad till HM. Med en cykel skulle dock förflyttnings tiden halveras och för mig med obotlig tidsoptimism är ju en cykel bara ett måste i sommar!
Jag fyller ju ända 28, och vad vore då inte passande om inte en cykel i present (John!!!)
Jag snubblade över denna fantastiska cykel då jag googlade på "kurbits" Kulla som jag är i själ och hjärta kan jag inte låta bli att bara älska kurbits! Jag har en seriös tanke på att låta en kurbits pryda min ena handled för all framtid....men det åter står att se. Jag är ju ganska impulsiv i naturen och är det nått som ska tänkas igenom både en och två gånger så är det en tatuering. Hur som helst en vit (så klart!) cykel med kurbits är det optimala, och med Majsan på pakethållaren blir vi orubbliga tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar