torsdag 17 mars 2011

Nu förstår ni har jag haft fullt upp i snart två veckor. Trots att jag knappt jobbat så har jag varit stressad som en galning...vilket resulterat i att mina nya jeans blivit för stora...inte helt fel kanske, men att stressa sig ner i vikt är inte helt okej... Så nu ska här lagas Lchf käk i mängder! Har inte haft varken tid eller ork till att ens laga mat. Musten har liksom bara försvunnit ur mig på nått knepigt vis. Och det gör det typ aldrig annars...är det åldern?!?!?!

Så, nu när allt snart lugnat sig, bokföringen är klar, och alla beställningar i firman är skickade...så ska jag pusta ut. Jag jobbar hela helgen, och då finns det inget annat att göra än att fokusera sig på jobbet...skönt!!!
Och just ja, jag lägger nya-firman-planerna på hyllan ett tag fram över för jag måste bara ta det lite lugnt...

Okej, nu orkar jag inte blogg mer för idag..men det va nice att kika in och gnälla lite ;p

1 kommentar:

  1. tack än en gång för de otroligt fina örhängena!!! Ska betala dig så fort lönen dimper ner på kontot!!=) Du borde lägga ut bilder på dem, risken är stoooor att du får dubbelt upp att göra dock för jag tror de skulle bli populära!! Kramiz

    SvaraRadera